اهواز- عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان به جای شعار دادن مسئولان به عمل نیاز دارند گفت: آن دسته از مسئولانی که مشکلات خوزستان را برطرف نمی‌کنند باید مواخذه شوند.

مردم در شرایط جنگ نیز شاهد چنین شرایطی نبودند/  مسئولان مواخذه شوند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباس کعبی درباره وضعیت بحرانی موجود در خوزستان اظهار داشت: وضعیت بحرانی خوزستان برای مردم در اثر  ضعف زیرساخت‌های استان و همچنین ضعف مدیریتی به یک امر عادی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان به جای شعار دادن مسئولان به عمل نیاز دارند، افزود: عمل به این معنا است دولت جلسه اضطراری برای شرایط بحرانی خوزستان تشکیل دهد و در واقع اعتبارات سال‌های گذشته خوزستان که تخصیص داده نشده، تخصیص داده شود تا زیرساخت‌هایی از قبیل آب و برق استان در اثر پدیده مه‌گرفتگی و گرد و غبار به‌هم نریزد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: در فاصله زمانی ۱۰ روز ۲ بار ۹۰ درصد آب و برق خوزستان قطع شد به گونه‌ای که مردم در شرایط جنگ نیز شاهد چنین شرایطی نبودند و انتظار داریم مسئولان همت کنند و خدمات اساسی مردم خوزستان را فراهم کنند, مردم خوزستان از شرایط فعلی ناراضی هستند و اقدام عملی از مسئولان می‌طلبد.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از معضلات خوزستان وضعیت بحرانی ضعف مدیریتی است و در حقیقت مردم استان فریادرس می‌خواهند.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه رئیس جمهور باید به داد مردم محروم خوزستان برسد، بیان کرد: ما منکر انجام کارهای زیربنایی از قبیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نیستیم اما اجرای موفق این طرح نیاز به تامین آب مناسب است و انتقال بی‌رویه آب کارون و همچنین سدسازی اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: تغییرات زیست محیطی و اکوسیستم یکی از عوامل اصلی خشکی تالاب‌ها و پدیده گرد و غبارهای داخلی هستند و مسئولان باید به صورت بنیادی به حق مردم مظلوم استان توجه کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به تذکرات نماینده‌های خبرگان و نماینده‌های مردم در مجلس درباره شرایط بحرانی گفت: با توجه به اینکه مردم خوزستان ابراز نارضایتی می‌کنند اما متاسفانه کسی به کربلای ایران، مشهد شهیدان و مردم انقلابی خوزستان توجه نمی‌کنند تا برای برطرف کردن مشکلات موجود اقدام عملی کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از مسئولانی که مشکلات خوزستان را برطرف نمی‌کنند باید مواخذه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.